Başvuru Tarihleri ve Süreç
Yedek adaylar, 5 Haziran 2024’te başlayacak olan başvuru sürecinde belgelerini hazırlayıp 20 Eylül 2024’e kadar teslim etmek zorundalar. Asıl adayların belgelerini teslim etmemesi durumunda, yedek adaylar bu sürece dahil olabilecek. Başvuru sonuçları ise 25 Temmuz 2024 tarihine kadar açıklanacak.
Kontenjan Dağılımı
Alım yapılacak kadroların kontenjan bilgileri şu şekilde:
- 260 Büro Personeli: 189 Ön Lisans, 71 Lisans mezunu
- 69 Destek Personeli: 9 Bulaşıkçı, 48 Temizlik Personeli, 12 Aşçı
- 14 Koruma ve Güvenlik Görevlisi
- 1 Teknisyen (Elektrik Elektronik)
Gerekli Belgeler
Yedek adaylardan istenen belgeler şunlardır:
- Atama Başvuru Formu
- Mezuniyet Belgesi
- 2 Adet Vesikalık Fotoğraf
- Askerlik Durum Belgesi (Asıl veya onaylı örneği)
- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
- Mal Bildirim Formu
- Kimlik Kartı Fotokopisi
- Adli Sicil Kaydı
Belge Teslimi ve Adres
Belgelerini teslim etmeyen veya feragat eden asıl adayların yerine yedek adaylar, gerekli belgeleri en geç 20 Eylül 2024 tarihine kadar teslim edebilecek. Belgeler, Ankara’daki Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığına (Ziyabey Cad. No:6, Kat:5, 522 numaralı oda) veya herhangi bir Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğüne teslim edilebilir.
Daha fazla bilgi için SGK’nın resmi web sitesini ziyaret edebilirsiniz.